tirsdag 10. august 2010

Asker tur

Idag har jeg fått vært i butikken til Wallas verden. Jeg trodde den lå i Smuget, men der fant jeg bare Traktøren som fristet med 50% på rødprikket serie fra Spiegelburg GARDEN. Her ble det med et flott serveringsfat og en bolle til Lekehuset. Så nå gleder vi oss til servering der.
Fant til slutt ut at Wallas verden lå rett over gaten, inn forbi Charlottes iskrembar (skal vissnok være veldig bra, men rakk ikke å teste dette). Ble ikke det store kjøpet, men noen små knotter til skap og diverse. Flotte lokaler, gleder meg til å stikke innom igjen.

På vei tilbake til Oslo var jeg innom Lysaker for å treffe Andregasellens hyggelige mann som overleverte min etterlengtede tapetmetre. Jeg hadde veldig klare formeninger om hva dette skulle brukes til, men nå skulle jeg jo gjerne hatt mange flere meter til.......det går dessverre ikke da disse er utsolgt! Det blir derfor nøye vurdering for hva disse metrene skal brukes til.

Ellers fikk jeg pusset utemøblene på søndag og igår fikk jeg malt et strøk med visir. Nå er det bare å håpe på godt vær så jeg får malt dette før høsten kommer! I gangen i 2.etg skal jeg nå sparkle bort de værste spikerhullene etter de flotte huntonittplatene og male hvitt. Dessverre kan vi ikke beholde retrotapeten da de har limt veldig godt på enkelte steder så vi har ikke klart å bevare den hel, men den blir nok værende slik til mor har funnet det hun vil ha. I stua har vi endelig fått malt andre strøk på det gjenværende panelet. Det skrider sakte, men sikkert fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.