torsdag 17. januar 2013

Hurra for deg som fyller ditt år....


De siste jobbene jeg har hatt har det vært obligatorisk med kake på denne dagen og jo det er litt koselig med litt oppmerksomhet, men ingen krise om det blir glemt! I min siste jobb får vi jentene på kontoret også blomster når vi har bursdag. Denne gangen kunne jeg få lov til å komme med ønsker og da valgte jeg disse nydelige rosene.

Dette er faktisk min favoritt tid på året - ikke fordi jeg har bursdag, men for hver dag blir det lysere. Snart er det Solfest i Tromsø og jeg savner markeringen av dette. Det er jo sola som gir oss energi og får vinterfrosne sjeler til å våkne til liv :) Jeg lengter etter farger og duse pasteller!

Mens jeg venter har jeg kastet meg på KAL-trenden, Knit along. Dette er en KAL for å strikke sokker og jeg har spesialbestilt garn fra USA, Artisan Sock fra Hazel Knits i fargen Beachglass. Garnet er håndmalt og får en flott sjattering og gir meg skikkelig vår følelse  Neste del har kommet, men det har ikke blitt tid til å begynne med den. I kveld håper jeg at det er mulig å prøve å få til noen omganger!



I forbindelse med det nye året var det på tide med litt layout endring her, kanskje på tide å bytte mal (!). Må nok jobbe litt mer med det, men så langt veldig fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.