torsdag 11. mars 2010

Home & Cottage


Da skal jeg sammen med noen venninner og mange andre bloggere være med på sniktitting på den nye Home & Cottage butikken på CC Vest.
Det skal være noen overraskelser, forhåpentligvis noen rabatter og noen av leverandørene kommer også.
Godt med litt ekstra inspirasjon nå når våren står for tur.

I min bloggepause har jeg fulgt med og vært innom på NIB, men ikke skrevet noe selv eller kommentert noe. Vinterdvalen begynner som sagt å lette så nå har jeg kommentert for 1. gang på nesten 6 måneder og skriver mitt 2. innlegg på kort tid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.