fredag 18. januar 2013

Lilla er årets farge

 
I følge Fargerike er lilla årets farge, da er det vel bare å bli ferdig med Lett som et pledd teppe med Pickles Fat & Happy! Denne fargen får du nok ikke tak i lengre, ble kjøpt ifjor... Deilig struktur, men litt tungt å strikke på pinne 20! Min venninne i nord fikk et nøste i julegave, kanskje hun også blir inspirert nå!

Jeg liker lilla, selv om jeg en periode var litt lei så er det en av fargene jeg vender tilbake til.

I verden forøvrig er Emerald eller Pantone 17-5641 valgt til årets farge og jeg synes den er spennende. Har kjøpt meg Artisan sokkegarn i Emerald fra Hazel Knits og gleder meg til snart å kunne smykke bena med nye sokker!




 

3 kommentarer:

  1. Hei og god kveld!

    Det var spennende å følge med hva som ble årets farge, jeg kjenner jeg blir litt påvirket enten jeg vil eller ei. Så selv om det ikke er så mye lilla å skimte (unntatt på barnerommene), så kommer vel hele huset til å stå i lilla skrud utpå senhøsten;-) Neida, man må være tro mot det man virkelig liker, men lilla er i grunn en finfin farge:-)

    Det teppet så helt fantastisk ut! Grovstrikka ting er så fint. Kanskje vi til og med får se det når det er helt ferdig?;-)

    Ha en super kveld!

    Klemmer og smil

    SvarSlett
  2. Hei Sidsel, deilig med lilla - har selv hatt dilla :)

    PS hyggelig at du er med i garnbytte.

    SvarSlett
  3. Jeg er Karem veldig glad for at jeg har blitt helbredet av (HERPES SIMPLEX VIRUS 2) med urtemedisinen til DR. AKHIGBE HERBAL CENTER, jeg har lidd av denne sykdommen de siste fire årene uten løsning før jeg kom over denne e-posten (drrealakhigbe@gmail.com) på internett av en urte-lege som har kurert så mange mennesker av herpesvirus med urte medisin, jeg velger også å gi ham en sjanse til å hjelpe meg, han fortalte meg hva jeg skal gjøre, og jeg gjorde det bra, og han sendte meg sin urtemedisin via Dhl-kurertjenester, og instruerer meg på hvordan jeg bruker det, følger jeg også hans instruksjon for bruk og han ber meg om å sjekke etter tre uker, og som jeg gjorde, til min største overraskelse, kom resultatet mitt ut som negativt, jeg er veldig glad for at det er noen som denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTRE som er klar til å hjelpe folk når som helst en dag. til alle leserne og seerne som tviler på dette vitnesbyrdet, slutter å tvile på det og ta kontakt med denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTER og se om han faktisk ikke vil hjelpe deg. Jeg er ikke en dum person som jeg vil komme ut til offentligheten og begynne å si hva noen ikke har gjort for meg. Han er virkelig en flott mann, han også helbrede sykdommer leve HIV, kreft, som, herpes, kronisk sykdom, diabetiker, hjertesykdom, astma, epilepsi. etc kontakt ham nå. med sin epost: (drrealakhigbe@gmail.com) eller du kan kontakte ham +2348142454860
    nettside. https: drrealakhigbe.weebly.com

    SvarSlett

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.