fredag 18. januar 2013

Lilla er årets farge

 
I følge Fargerike er lilla årets farge, da er det vel bare å bli ferdig med Lett som et pledd teppe med Pickles Fat & Happy! Denne fargen får du nok ikke tak i lengre, ble kjøpt ifjor... Deilig struktur, men litt tungt å strikke på pinne 20! Min venninne i nord fikk et nøste i julegave, kanskje hun også blir inspirert nå!

Jeg liker lilla, selv om jeg en periode var litt lei så er det en av fargene jeg vender tilbake til.

I verden forøvrig er Emerald eller Pantone 17-5641 valgt til årets farge og jeg synes den er spennende. Har kjøpt meg Artisan sokkegarn i Emerald fra Hazel Knits og gleder meg til snart å kunne smykke bena med nye sokker!




 

2 kommentarer:

  1. Hei og god kveld!

    Det var spennende å følge med hva som ble årets farge, jeg kjenner jeg blir litt påvirket enten jeg vil eller ei. Så selv om det ikke er så mye lilla å skimte (unntatt på barnerommene), så kommer vel hele huset til å stå i lilla skrud utpå senhøsten;-) Neida, man må være tro mot det man virkelig liker, men lilla er i grunn en finfin farge:-)

    Det teppet så helt fantastisk ut! Grovstrikka ting er så fint. Kanskje vi til og med får se det når det er helt ferdig?;-)

    Ha en super kveld!

    Klemmer og smil

    SvarSlett
  2. Hei Sidsel, deilig med lilla - har selv hatt dilla :)

    PS hyggelig at du er med i garnbytte.

    SvarSlett

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.