torsdag 29. mars 2012

Snart påske

Påskepynt er ikke helt min greie, men disse har jeg hatt lyst til å prøve lenge. De ble utrolig lekre i det blanke bomullsgarnet jeg hadde og skal prøve å få tid til å lage noen flere. Akkurat disse skal sendes i posten til Trøndelag. Vi feirer aldri påske med mine foreldre, men tenkte at dette kanskje kunne være en hyggelig overraskelse sammen med litt tegninger og påskekort fra barna.
Disse passer fint inn uansett om man liker moderne, minimalistisk eller landlig stil. Akkurat disse fargene hadde jeg for hånden da jeg også holder på med en kjole til Lille My og trenger litt avveksling fra stripestrikking :-)
Etter en tur innom Kaspara og hennes påskefugler i retrotapet har jeg også lyst til å prøve meg på noen slike, men det er ikke så motiverende å sitte inne når kveldene har blitt lyse og varme.... I siste BoligLiv hadde de også mye fint i papirklipp så om solen skulle gå sin vei må vi prøve å få til noe :-)

Har allerede fått bestilling på disse eggene....vil du lage selv finner du oppskriften her.

3 kommentarer:

  1. Kjempefine egg!!!
    Er ikke flink til å hekle, så hvis jeg prøver meg, blir det nok ikke eggefasong på eggene!! Fine duse farger!!

    SvarSlett

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.