fredag 30. mars 2012

Homespun Style - en ny favoritt

En ny favoritt!

Noen av mine norske favorittbloggere er i denne boken og jeg var lenge usikker på om jeg skulle se kjøpe den siden jeg daglig titter innom Kaspara, Fjeldborg og By Fryd. Homespun Style av Selina Lake og Fotograf Debi Treloar ga en helt ny opplevelse av de samme kjente bloggerne. Selv om jeg kjenner igjen flere av motivene er de satt sammen på en helt ny måte og det føles ut som om kjente detaljer er helt nye!

Har du også lyst på denne kan jeg anbefale Adlibris.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.