torsdag 21. mai 2009

Hagearbeid - bed nr 3


Cunningham White
Foto: House of S & E

Tja, vi er vel ikke de som løper i kirken på en dag som denne (Kristi Himmelfartsdag) eller andre.... Så idag med så pass pent vær blir det hagearbeid på oss. Jeg har begynt på bed nr 3 som ligger ut mot veien. Her har det vokst vilt da jeg har hatt nok med de andre.... Målet er å fjerne all skvallerkålen og sette ned blomster løk - har noen påskeliljer som sikkert har lyst på litt ny jord (!) og en perleblomst som også vil like det. Hadde egentlig tenkt å sette de 2 Rhododendron (type: Cunningham White) plantene der, men i følge min mann vil de bli svært utsatt hvis vi får en like snørik vinter som vi hadde.....så da blir det blomsterløk - til jeg eventuelt finner på noe annet.



Foto: House of S& E
Snart får vi besøk og skal da lage disse deilige ostekakemuffins fra Pickles sammen med Lille My. Vi rakk ikke dette på 17. mai, men vi er kjempglade for en anledning å prøve disse :-)
I reserve har vi litt minibakkels med deilige jordbær til barna - og de voksne!
Ha en flott dag i solen!
House of S & E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.