lørdag 5. september 2009

Hipp Hipp Hurra!



Idag har vi alle stått opp tidlig og sunget for Lille My som er 6 år.

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere?
Gratulere!


Tenk at det er 6 år siden Lille My ble født ved hastekeisersnitt. Jeg visste ikke om det var jente eller gutt før flere timer senere, siden de måtte gi meg full narkose. I mellomtiden vandret far hvileløst rundt i sykehuskorridorene i mange timer siden de ikke ville ha han inne på operasjonsstuen.



Idag skal vi feire dagen på Lekeland og vi skal holde rede på 15 småjenter! Men om noe hadde gått galt for 6 år siden hadde vi ikke kunne feiret noen dag idag - så 15 småjenter tar vi på strak arm!




Ha en fin dag!



2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med 6 årsdag i huset :)
    Så utrolig flott baby :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.