lørdag 22. august 2009

Endelig malevær!


Idag har jeg endelig fått malt 1. malingsstrøk i spisestuen. Utrolig hva et strøk gjør selv om vi har grunnet panelet. Neste strøk imorgen og på onsdag kommer mureren og da kan vi snart sjekke av et par punkter på gjøremålslisten for 2009 - deilig!

Min mann tok barna med på Burger King og da det egentlig er ganske kjedelig å se på at mamma maler - og mor får ro og ikke dårlig samvittighet for at hun maler og ikke er sammen med barna når hun endelig har fri.....


Solen skinner i hjertet også og jeg er gladere enn på lenge - deilig følelse. Når man er glad kommer energien til å gjøre noe positivt - kan det ha noe med at jeg endelig har fått sovet en hel natt?


2 kommentarer:

  1. Jeg elsker slike prosjekter og håper du viser bilder på bloggen din. Ha en herlig kveld. Masse klemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  2. Heisan flinke maler-mesterinne!
    Så flott med første strøket tatt! Det er alltid litt vanskelig med masse huslige prosjekter kontra unger som gjerne vil være sammen med foreldre når de endelig har fri. Kjenner den.
    Så flott at du er blitt inspirert til å sy kjoler ala Fryd & Design-prinsippet. Det var jo hun som hadde den gode ideen, om enn til små jenter. Herlig å bruke samme prinsipp for oss voksne også. Håper du finner mange fine stoffer på din jakt!
    Herlig å føle seg lys til sinns! Ønsker deg en glad og god ny uke! Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.