tirsdag 27. april 2010

S&S.......I like!

Første gang jeg så noe om S&S var for ca 20 år siden eller er det mer???? Å så flott det må være å bo i nærheten og kunne stikke innom her. Jeg har bodd mange plasser i mitt liv, selv om jeg gjerne skulle bodd og opplevd enda flere.
I en periode bodd jeg ikke så langt unna, men da var jeg fattig student uten bil og S&S var laaangt unna min studentverden. Da var det mest fest og moro og litt studier! Så flyttet lengst mulig unna alt og alle, men absoultt ikke til noen avkrok. Jeg flyttet til Nordens Paris og det er absolutt en opplevelse. Om du ikke vil bo der permanent så vurder et års studie eller jobb der et år, men pass deg så du ikke blir værende. I denne tiden tenkte jeg at når jeg kommer sørover igjen så skal jeg endelig få tatt meg en tur til S&S. Nå har jeg bodd på Østlandte i snart 12 år og først idag ved en tilfeldighet har jeg endelig klart å komme meg innom veggene til S&S.

S&S er selvfølgelig STOFF & STIL! Mitt første kjøp er selvfølgelig inspirert fra Blogglandia, nemlig det heklede soppmønsteret til Karen Klarbæk + det heklede kakemønsteret. Kanskje ikke det jeg trodde skulle bli med hjem første gang, men når man har 10minutter å gå på var det det jeg tenkte måtte bli med hjem!

Hadde jeg bodd i Drammen, hadde jeg brukt S&S som jeg bruker IKEA. Til inspirasjon og avkobling (NB! Jeg reiser hit uten barn og like før stengetid). Men da hadde jeg vel hatt like mye stoff som garn......

Hvorfor har du ikke handlet på nettet?? Ja si det, men jeg liker å ta på stoff, ta på garn, studere bånd og annet stash/duppeditter.

Men nå blir det venninnetur til Drammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.