søndag 16. oktober 2011

Retro vatt teppe - Endelig var det min tur!


Foto: Kaspara

Tenk å dumpe borti et Loppemarked man ikke visste om - ei heller trodd at man skulle kom seg til.
Barneidrett er flott, men tar også litt tid. Vi er med på håndball og når man er med i serien blir det litt kjøringfor å være med på en del kamper. Ikke kan man bare kjøre og kaste av ungene heller, de vil jo helst at man også skal se på :-) Noe som faktisk er veldig moro!
På lørdag var vi så heldige at laget skulle spille i Jessheimhallen og enda heldigere var mor da hun fant ut at det var loppemarked i skolen ved siden av! Og ikke minst hvor lykksalig jeg var da jeg gikk derfra med 1 utrolig flott grønt/turkis vatt teppe og 7 retro dynetrekk + litt annet småtteri damen lot meg få med siden hun sikkert syntes det var stusselige greier jeg kjøpte :-)

Så tapte de håndballkampen, men hva gjør vel det når jeg gjorde en så utrolig flott fangst!

I tillegg har jeg nettshoppet litt hos Den gode feen og hos Kaspara. Så nå er jeg offisielt i gang med julegavene! I tillegg har jeg kjøpte meg det lekre forkleet av Kaspara. Jge må sikkert slåss med Lille My om hvem som skal bruke det!

Siden vatt teppe er i vasken, låner jeg bilde av Kaspara på det flotte forkleet som snart skal komme hjem til meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.