lørdag 11. juli 2009

Lekehuset - nytt gulv!





Foto: House of S & E


Det var meldt dårlig vær idag, men solen skinner innimellom her. Har endelig funnet kantklippersaksen så nå ser det litt mer ryddig ut på gårdsplassen.


Solen skinner litt ekstra føles det siden mannen i huset endelig hjalp meg med å legge gulvet i lekehuset - tror han var litt lei peisprosjektet og trengte litt avkobling.


Før jul ifjor (2008) kjøpte jeg et billig plast gulv på IKEA, det er firkantete plater (ca 40x40cm). Det var tilbud - hadde ikke sett det tidligere, men har nok ikke vært så opptatt på gulvfronten. Da tilbudet stod rett foran meg til kr. 25,- pr. pakke, kunne jeg ikke la være å kjøpe det. Utrolig billig gulv i lekehuset!


Lekehuset er kjøpt på en videregående skole med bygglinje, det er derfor litt høyere under taket enn vanlig ferdigpakke. Vi har derfor laget hems, i tillegg har vi isolert den (!). Vi antar det kommer en tid da barna ikke vil bruke den mer så da skal vi slåss om hvem som skal ha hobbyrom her!




Så i stedet for harry-tur til Sverige ble det nytt gulv og videre maling av huset! Fantastisk!








Foto: House of S & E




House of S & E

3 kommentarer:

  1. Hei, så morsomt å følge med på lekehuset...skulle ønske jeg hadde en lita jente, ja...
    Jeg har en utmerkelse til deg på bloggen min!
    Klem,M

    SvarSlett
  2. å for ei skjønn lekehytte dette blir..
    -maler for livet her, gøy når man får ånden..
    -ha ei fin uke

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du stakk innom min blogg, og takk for hyggelig kommentar!!!
    Denne hytta eller rettere sagt huset kommer til å bli kjempefin! Dette prosjektet vil jeg gjerne følge med på!
    Så flott blogg du har!!!
    Klem Anita

    SvarSlett

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.