tirsdag 7. april 2009

Endelig er jeg i gang

Dette skulle jo bare være en kort seanse for endelig å komme i gang med bloggen min. Men det tok litt lengre tid enn jeg trodde.
1. Måtte finne et passende navn (har jo tenkt på noen forslag, men alle har blitt forkastet) - ble dog ganske fornøyd med valget :-) 2. Så skulle det velges skrifttyper og farger på ditt og datt, men det kan vel heldigvis endres etterhvert 3. Importere og hente filer på alt jeg vil ha med, men den tid den sorg.
Det bobler over av ideer og planer for hus og hage - og snart skal alle realiseres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.