mandag 20. april 2009

Resultat av skattejakten!


Foto: House of S & E

I går var en hektisk dag. Først fikk vi besøk, mor laget deilige sjokolademuffins med sjokoladebiter (70% kakao selvsagt!). Besøket hadde med mobil lader og etter en dag uten mobil (!) fikk jeg endelig ladet batteriet :-) Da raste inn med meldinger blant annet invitasjon til vafler på trappen hos en nabo litt borte i gata. Der fikk jeg også 2 avleggere av pelargoniumsorten Mårbacka (lyserosa type) som nå har fått hvite fine potter i avvente på at de blir store. Også fikk jeg jordbær stiklinger (det blir ikke noen stor åker..., men spisebær for barna)

Resultatet av lørdagens skattejakt ble følgende:
1. Benk/sjenk til entreen 2. målebeger (1dl) i aluminium 3. Porselensbeholder merket potetsmel 4. Skål i sølvplett 5. manuell vekt til lekehuset 6. avlangt stålfat.
Alt dette til den nette sum av 190kr (!)
Utfordringen var å med benken i bilen - alene med Lille Mann på 4 år....
Men de var utrolig hjelpsomme og en av vaktene løftet benken inn i bilen :-) Fantastisk service!

Og enda klarte vi å hente Storesøster som ble over lykkelig for å sitte foran (!)









Alle Foto: House of S & E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.