tirsdag 28. april 2009

Jeanne d´Arc Living : S og E





Foto: Jeanne D´Arc Living


Fikk telefon fra min favorittbutikk idag om at sjablong bokstavene mine fra Jeanne d`Arc Living var kommet så nå er jeg den lykkelig eier av S og E :-)
De skal henge i et av de gamle vinduene jeg fikk igår av en venninne som rydder i hagen før den store bursdagsfeiringen som skal holdes i helgen.
Det hele skal henge i gangen - tror jeg. Får prøve meg litt fram før jeg maler gangen - da er det ikke så farlig om det blir litt spikermerker.
Det blir neste inne-prosjekt etter at stuen og spisestuen er ferdigmalt.

House of S & E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.