lørdag 18. april 2009

Skattejakt!

Da ble det en ny dag og planene i dag er at vi skal en tur på Loppemarked som jeg fant på NIB (Norske Interiørbloggere) og se om vi kan finne noe morsomme ting til huset og lekehuset. Det blir bare Lille Mann og meg, siden Storesøster skal i bursdagsselskap.
Det er jo helt fantastisk å se at dagen kommer. Sola gjør at alt blir litt gyllent og man bare kjenner energien komme :-) Det ser ut til å bli et skikkelig flott vær - burde nok holdt på feiring av dagen til Lille Mann i morgen.
Det er så deilig å se at det er begynt med rydding langs veier til 1. mai og 17. mai :-) Jeg elsker virkelig denne årstiden.

Forresten var det var jo veldig enkelt å lage koblinger mot sider og linker (!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.