mandag 22. juni 2009

De gamle koffertene


Foto: Himlarum

Via Anetteshus.com fant jeg blogg og nettsiden til Himlarum. Her er det veldig mye landlig fransk/dansk sjarm og hvit stil - shabby chic. En virkelig fryd for øye og sjelen, en virkelig sukkertøybutikk for store jenter.

Jeg liker den hvite stilen, men synes det noen ganger kan bli litt mye..... Jeg liker også at man kan se litt hva og hvor de gamle tingene kommer fra og har en del ting som jeg personlig aldri kunne malt hvite. Men fant dette på Himlarum og er nå litt usikker på om jeg også skal male koffertene hvite..... Det jeg liker best ved dette er nok den flotte dekoren - franske teksten, men jeg er ikke dekormaler som Himlarum.

House of S & E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.