fredag 26. juni 2009

Sommerblomstring



Det er ingen tvil - sommeren er her!
Peonenen kom igår, fantastisk nydelig rosa farge. Trodde først den var veldig sterk rosa, men den er heldigvis mye lysere jeg trodde. Det bugner av blomster så har tatt inn noen og nå pynter de fint opp i den gamle terrinen og glassbollen.



En plante jeg ikke husket fra ifjor åpnet seg idag - trodde det var blå blomster, men den hadde hvite klokker :-) Så da får den bli med i hovedbedet. Irisene er på hell, men fikk tatt bilde før alle er blomstene var ferdige! Har også tatt bilde av mine flotte hortensia, rosa og blå.









Snart blomstrer lavendelen, både de nyinnkjøpte av året og den stakkars planten som delvis fikk overvintre ute. Den rosa stauden med de fine bladene blomstrer også fint - skal prøve å tak i den hvit utgaven. Hadde den tidligere, men der bor vi lengre :-)


Alle foto: House of S & E

Sommerhilsen fra
House of S & E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.