tirsdag 2. juni 2009

Nye og gamle skatter








Foto: House of S & E

Pinsen har vært fantastisk - flott vær alle dagene :-)
Jeg har vært på hytta og på brukt & antikk marked og fant flere nye skatter. Et liters mål fra Høyang, gammelt serveringsfat og en flott glassbolle med stett! Fra hytta har jeg tatt med meg den gamle nattpotta og en bestikkbeholder.
Den ene grenen på syrintreet hadde knekt så da ble det lys lilla syrin i nattpotten! Glassbollen med stett har kongler som barna plukket (ikke veldig vanlig sommeraktivitet med kongleplukking, men.....) Serveringsfatet ble pyntet med noen deilige røde moreller :-)
Min kjære mann begynte i går kveld å vaske inngangspartiet så nå blir det også snart grått :-)
Da måtte alle tingene flyttes, men det ser jo utrolig lekkert ut med lyktene på benken og syrin i nattpotten! Kanskje vi bare må ha det slik litt til......
Igår feiret vi 5 stjerner til Lille Mann = 5 dager på do (dvs ingen bæsjebleier på mor) og turen gikk til fasjonable McDonalds. Men en avtale er en avtale!

House of S & E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.