lørdag 27. juni 2009

NIB - norskeinteriørblogger


Foto: House of S & E

Jeg er innvilget medlemskap i NIB - norskeinteriørblogger!

Jeg har skrevet litt mye om hagen i det siste så var usikker på om jeg kvalifiserte, men jeg er med.
Det var via gamletrehus.no og anetteshus.com at jeg fant NIB etter min søken etter å finne gamle hus med samme stil som vi har. Jeg fant mest om sveitserhus siden jeg hadde lagt inn 1920-tallet som søkeord, men gamletrehus.no er flinke til å svare og gi henvisninger til andre man kan kontakte for å finne mer informasjon.
Her på NIB har fant jeg masse inspirasjon til nye og gamle prosjekter. Selv om vi er interesserte i det samme er det bestandig noe nytt og alle gjør det på sin måte.
Ha en super lørdag! Her vasker mannen husveggene - så snart......er hele huset ferdigmalt :-)
House of S & E

3 kommentarer:

  1. Velkommen til NIB :-)
    Herlig blogg du har ! Jeg har selv et hus fra 1915 i Jugendstil og fascinasjonen for gamle ærverdige hus er det flere her på NIB som deler med deg :-)

    Ha en deilig helg !

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Velkommen til Nib. Det er nok mange her som elsker gamle hus. Så flott at dere skal tilbakeføre mest mulig!! Det står mye om hager på bloggene nå- så tror ikke du skal være så bekymret for det;)

    SvarSlett
  3. Høres ut som et spennende prosjekt dere jobber med. Vi har et hus fra 1911 aom vi holder på å totalrenover elitt etter litt ;) 60-tallet satte sitt tydelige stempel her hos oss også.

    SvarSlett

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.