søndag 21. juni 2009

Gammelt skap

Helgen har vært veldig bra, vi har revet ut den gamle parafinovnen/peisen og kjøpt ny - hvem skulle tro det.
I dag har jeg kjørt til 2 bursdager, en familie og en til Lille Manns bestevenn. I tillegg har jeg malt et gammelt skap innvendig - dette har jeg kjøpt på finn.no for en tid tilbake, men har ikke hatt tid til å legge inn noe om dette.

Jeg har faktisk kjøpt en del gamle ting i det siste:
Gammelt skap - dette har faktisk vært i magasinet Rom 123 og et annet interiørmagasin Gammel krakk - fikk med på kjøpet da jeg kjøpte skapet
Gamle kofferter, 1 brun Amerikakoffert, 1 sort lærkoffert og 1 grå koffert som jeg er litt usikker på opprinnelsen til (også vært i Rom 123)
Små taburetter/krakker, 3 stk - gies bort på finn.no (jeg var førstemann ute og pågangen hadde vært stor - og hun som ga de bort lurte på hvorfor dette var så populært??!)
Hemnes IKEA speil - skal enten males yndig rosa/lilla til Lille Mys rom eller patineres til vårt soverom
Liten kommode med 2 skuffer - gies bort på finn.no (jeg kjørte over 1 time hver vei for å hente den og sa ikke noe om dette før jeg kom hjem! - fikk beskjed etterpå at den var det like greit at jeg hadde hentet selv....)
I tillegg har jeg den gamle skjenken fra loppemarkedet som ser nølende på meg hver gang jeg er i garasjen....

Koffertene og skapet ble vasket for 14 dager siden, men det ble ikke tid til noe mere da. Men nå er skapet malt lyst innvendig, så nå skal hele min garn og stoff samling organiseres i disse -kanskje jeg får et rom ekstra.

House of S & E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til House of S & E

Jeg håper du vil bli inspirert og kanskje få noen tips av meg på veien mot vårt "nye" hus og hage.

I hope S & E can inspire you and maybe you will get som ideaes along our way to a "new" house and garden.